torsdag, mars 5

Min nya kudde...

Jooo...det är jag idag igen!*fniss*...
Hoppas att ni inte tröttnar på mig......*hrm*
Måste ju få visa min nya FINA kudde!...
...min Mormorskudde.
Denna har jag köpt av min goa skratt kompis,
The one and only...
Visst är den helt UNDERBAR!
Jag är förälskad*tihi* i denna skönhet.Sååå romantisk!
Ligger självklart på sängen...romantisk....romantik...
äsch var tramsig jag är*haha*.
Men håll med om att den är väldans FIN!
Ett litet kort från sovrummet...
Mitt över från sängen.
Iofs....så är det redan ommöblerat lite
grand på skänken sedan bilden togs.
Någon som känner igen sig?...inte?...tror er inte!

Avslutar med en liten "by night" bild.

***
Må så gott alla härliga människor!
Ha en härlig Fredag!

KRAMAR!

26 kommentarer:

  1. Hej! Vilken underbar kudde!! Hon är sååå duktig på att sy. Jätte fin är den. Ha en trevlig kväll kram Christa

    SvaraRadera
  2. Hhahah jag håller helt med dig, Stina kan dela med sig lite av det hihihi. Blommorna är vackra ja, man längtar sååå till våren. Ha det bra kram Christa

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!

    Ljuvlig kudde...förstår att du tycker om den...
    Fick du mitt mejl??

    Kram Annie

    SvaraRadera
  4. Så fina bilder...underbar kudde!!!

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!!
    Så roligt att se ett litet livstecken från dig...
    Men jag har ju förstått att du har mycket... och ska det rensas i bostäder så tar det tid!!!

    Skönt ändå att dina föräldrar "kommer i ordning" så att de kan få hjälp.

    Din kudde är såååå fin!! På den kan du verkligen drömma ljuva drömmar...

    Vi får höras endera dagen med mejl el dyl.
    Känner att tiden springer även här och den räcker inte riktigt till för det jag vill. Men det är bara att ta i med nya tag... en dag har man kanske betat av listan med måsten. Tror du??
    Nej, trodde väl det... den tar aldrig slut. Då får man passa på att ha lite roligt mellan alla måsten och det tycks du kunna, fnissgumma där. :)

    Sköt om dig vännen!! Som sagt, roligt att se ett livstecken. :)

    Kramar
    Willewira

    SvaraRadera
  6. Gokväll min vän!
    Vad skönt att dina föräldrar har fått service boende!!!Mina vägrar att flytta på sig ...men här i Stockholm är det inte så lätt att få något annat boende heller ,,,mina föräldrar är envisa som röda grisar , dom ska dö i sitt jättehus (3 våningar)men dom får en del hjälp (pappa får) å sen har dom ju mig ...suck...
    Vilken fin kudde ....jag har också kikat på Stinas kuddar ....
    Sköt om dig ...
    Kram stina

    SvaraRadera
  7. Roligt att min blogg gav dig vårkänslor..!

    Det är faktiskt en Finsk tjej i USA som skapat bakgrund & annat fint som jag lagt in på bloggen, hon är jätteduktig!

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  8. Tack söta, underbara du för go kommentar hos mig...vi är nog av samma sort...vi som tror att dygnets 24 timmar kan göras om till 48...kanske vi inte räknar i timmar men nog försöker vi få in en halv veckas göromål på en dag...nä det är lite tokfia takter det...Just nu surar jag lite (Och det är ovanligt för jag kan inte minnas att jag egentligen någonsin surar) för jag fick ledigt nästa fredag och vi har varit på väg till Stockholm i två veckor nu...av två anledningar...min bror har ju flyttat dit och vi skulle ju kika på hur de bor...och bo in gästrummet...plus att jag har tre elever som praktiserar på hotell däruppe och dessa tjejer skall jag hälsa på och träffa handledarna till...hade ju passat bra med en ledig fredag...MEN...då har ju maken planerat att ha teamövningar med sin personal...till klockan fem...såååå trist! Well, jag får väl tänka ut en annan bra plan...
    Kramar i massor...och du...i vår hoppas jag att vi kan träffas och kika i varandras trädgårdar...skulle ju vara så härligt!
    Bella

    SvaraRadera
  9. Visst är dom vackra. Har två fodral liggande här. De ska fram när våren gör sitt intrång, ha, ha. Hon är duktig den goda Stina.
    Nejdu, jag tror inte det går att muta gubben. Han har sin åsikt klar och det går inte att rubba på den ens med stubin. När han ser att dom målar trägolv eller annat trä i inredningsprogrammen så håller han på att svimma av, hi, hi. Så jag får nog hållas med det "vackra".
    Hoppas du får en bra helg. Själv ska jag åka till Göteborg om nån timme. Det är scrapmässa där i helgen.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  10. Men himmel så ljuvlig!! Men hon är ju så duktig!! Ha nu en fin helg min vän!! Kram Petra

    SvaraRadera
  11. Hej Oumberliga Peter här! Sitter och bloggar runt så är på Fredagsförmiddagen och inga av min "Polare" verkar vara "online" så nu passar jag på att besöka lite nya ställen, ibland kännar man igen att man varit där tidigare, men på din fina och trevliga blogg tror jag inte att jag hälsat på tidigare, brukar lämna en hälsning så bloggägaren vet vad det är för "stolle" som varit inne och höjt besöksmätaren med åtminstone 1 snäpp!
    Passar på att önska en trevlig Fredag och fin helg!

    SvaraRadera
  12. Hej gullegumman!

    Väldans fin kudde! Hon är duktig hon, Stinafina!!!!

    Ja du, här nere hos oss blommar det en hel massa småblommor nu, vintergäcken flödar över, och jag såg en krokus i min trädgård i går. Fast jag tycker de kunde väntat lite med att sticka upp nosen, för nu har vi rysligt kallt här nere igen. Det stormar nämligen nästan. Det har väl mojnat en del nu, men i natt, fy bubblan vad det knakade i husgavlarna. BRRRRRRR!!!!

    Ikväll ska lilla C på sitt första disco, du må tro att hon är laddad! Jag ska flexa ut lite tidigare idag och sen ska det fixas hår, och lite mascara kommer nog att hamna på ögonfransarna minsann. Och vi ska ha melodifestivalskivan snurrandes på hög volym och öva lite dansmoves tror jag. Jag vill också gå på disco!!!!!

    Ha en riktigt underbar helg du sköna kvinna!

    Puss och kram
    Lotta

    SvaraRadera
  13. Vilken fin kudde , jag blev oxå förälskad !!!
    Va fint du har i sovrummet , där skulle jag sova som en prinsessa bland allt vackert !!!
    Bra tips jag fick !! Här på tomten finns inte en enda blomsterrabatt , det enda som fanns när vi flytta hit var några lådor med örter och en massa smultron och jorgubbar , inte fy skam , men inte en enda blomma så långt ögat når . Det tycker mannen e skönt , men jag vill nog ha lite att vila ögena på ;-)
    Ha en fin helg du goa !!
    kram/Lotta

    SvaraRadera
  14. Ja förstår om du är förtjust i denna kudde. Den var jättfin och det var många fina bilder du hade med. Ha en skön helg.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  15. Sitter och bloggar runt och det ena ger det andra och helt plötsligt så är jag inne på din fina och trevliga blogg, har en blogg om pocketböcker och självklart lite funderingar också. Ha en trevlig Fredagskväll och en härlig helg! Mvh från Hexan

    SvaraRadera
  16. hallå sötnosen! är precis i det läget med...har sån liten bloggtid nu när gustav far omkring och så har jag börjat arbeta igen...dock på halvtid men ändå, jag är totalförvirrad både hemma och på jobbet...ljuvligt du har det i sovrummet, vilka härliga saker ihop, en romantisk komposition!
    kudden är ju kärlek, har du gjort den...och kärlek så fin! ha det gott ulrika! varmkram lotten

    SvaraRadera
  17. Söta rara underbara Ulle rulle bulltårta.
    Du är ju go du. Det var då för väl att du blev nöjd.:-)
    Mumskram från en fiskare.;-)

    SvaraRadera
  18. hej
    så vacker kudde... romantisk =) så fint du har i ditt hem....
    kram pia

    SvaraRadera
  19. Så mycket vackert du visar! Hon är duktig på symaskinen den gumman!
    Underbart romantiskt sovrum ni har!
    Ha en underbar helg!
    kram goa vännen!
    nina

    SvaraRadera
  20. Hej Ulrika!
    Vilken undrbar kudde den tycker jag verkligen om och så mysigt ni verkar ha det i sovrummet.
    Hoppas allt är bra med dig och att du får en fortsatt skön helg!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  21. Åh, har du köpt en av Stinas kuddar. De är ju så fina. Har inte heller varit runt och lämnat så mycket avtryck efter mig den senaste tiden. Ser ju ändå att du varit in på loggarna. Hoppas att det löser sig med din dotter.

    Ha en bra helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  22. Hej Ulrika!

    Fina bilder från sovrummet...och jag håller med att kudden är så fin!!!
    Ha´en bra söndag!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  23. Hejsan!
    Ojj va mycket fint jag missat här inne hos dig..fyy på mig..ska skärpa mig.
    Vilken fiin kudde!!!
    Erat sovrum ser mysigt ut, gillar taklampan ;)

    Ha de gott!
    Kraam från Benita

    SvaraRadera
  24. Hej goa du!Tack för din kommentar hos mig.Blev så glad :-D

    Har knappt tagit i en dator.
    Ibland som du nog vet så räcker tiden inte till!
    Åh ibland så blir det alldelens still där uppe i hjärnkontoret.Har inte vetat vad jag vill göra för inlägg!

    Desutom så gick min bärbara dator sönder samma dag som vår dammmsugare dog.
    Åh dagen efter så pajade även vår torktummlare.
    Då gick luften ur mig.Ska man skratta eller gråta :)
    Men för övrigt så mår vi alla bra i familjen .trots våra döende elapparater :)fniss......

    En väldigt vacker kudde,passar så bra i ert vackra sovrum.

    Ha en fin kväll
    Kramar
    Heléne

    SvaraRadera
  25. Hej gulliga Ulrika, den kudden var fin, ojoj vad duktig hon är stina , den blir fin i ditt romantiska sovrum.
    Kramar till dig/Ingela.

    SvaraRadera
  26. Den är så fin din nya kudde. En riktig liten karamell. Hon är duktig Stina!
    Om du har tid kan du väl kika inom och titta på mina egengjorda spetsknappar.
    Önskar dig en bra vecka med massor av timmar!

    SvaraRadera

Blir så glad för en liten hälsning!

Välkommen Åter!