fredag, juni 19

TREVLIG MIDSOMMAR!

Jag börjar midsommarafton med att bli GALEN!!!!
Vad är det med min galna dator eller är det Blogger
som rent ut sagt jävlas med mig........*grrrr*?
Lagt in bilderna i fin rak led uppifrån å ner...
medans jag kämpar med den där understrykningen som jag
INTE VILL HA! (första meningen)
Blir så varje gång jag försöker gå in nu för att göra
inlägg....tjock bokstav blir jag knappt av med heller
Medans jag då kämpar med detta så försvinner ju gärna en
bild eller två, vilket det ju gjorde idag MEN
det märkliga idag....helt plötsligt blev det dubletter!!
Som jag Absolut INTE lagt in!
Förstår ni att jag slite mitt hår!!!.....


Inlägget idag skulle ju handla om.....GRRRRR
ser ni?! understrykningar IGEN!
och jag som inte ens vet HUR MAN GÖR DET!







Ni får njuta av mina blommor istället
För nu lägger jag ner det för idag i ren
besvikelse!!*snyft*

Hoppas ni alla får en Trevlig Midsommarafton!
Jag ska ta mig en kopp kaffe och försöka lugna mina
upprörda nerver.....

PUSS & KRAM
alla ni härliga Flickor*tihi*

15 kommentarer:

  1. Vilka ljuvliga bilder .Önskar dej en mysig och trevlig midsommar kramiz ~~~~~RITA~~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Vad trist när det krånglar med det tekniska..!

    UNDERBARA bilder!!!

    : )

    Önskar dig en fin Midsommar!

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  3. Hej Smulan!

    Ja det är ju så himla störande när det krånglar..!

    Men ditt inlägg är jättefint, så fina blommor (dina gröna fingrar är jag allt lite avundsjuk på!)

    Vad otroligt fint också med slagbordet (får ju gåshud av fina bord *hihi*)

    Kram goa vän och grattis till födelsedagsbarnet, 11 år. Ja, det fyller Amanda om några veckor också, hon längtar så!

    Mia

    SvaraRadera
  4. En skön fortsättning på midsommarahelgen önskar jag dig!!! Jag bara njuter av dina fina blommar!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så mycket fina blommor du har. Helt underbara. Visst blir man så arg när allt krånglar. Vissa gånger vill man bara slänga ut allt genom fönstret. Så nästa gång man ska göra något går det så bra. Så mycket fint du har fått efter dina föräldrar. Vilken tur att de inte fick plats med allt, *s*.

    Kramar Ullis

    SvaraRadera
  6. Så många vackra bilder du visar. Attans att tekniken ska strula. Det gör en verkligen galen! Hoppas att kaffet hjälpte ;-)

    Jag hoppas också att du har haft en skön midsommarhelg!
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Men vilket strul! Förstår om du blir upprörd, sånt där får mej att typ slå sönder den stackars datorn. Jättefina blommor i allafall. Hoppas att midsommar blev bra trots oväder och bloggertjafs. Kram Katta

    SvaraRadera
  8. Hej sötnos!

    Visst är det trist när datorn krånglar. Jag vet inte hur många gånger jag har varit nära att kasta ut datorn genom fönstret.
    Vi har hjälp av Tim från Vermont Geeks emellanåt. Han är bra och han fixar allt till oss, hi hi.
    Jasså, midsommar vädret var trist men så är det ju oftast tyvärr. Vi hade bra väder här, typiskt.
    I dag är det farsdag så vi myser här...
    Stor kram till dig.
    Visst är det kul för Lotta!!!!Underbart!!
    Hoppas allt går bra.
    Kramar i massor.

    SvaraRadera
  9. Hej gullevännen!

    Oj oj oj...jag känner igen det där strulet med Blogger. Jättetrist! Det blev mycket roligare att blogga sedan jag började använda Live Writer...jag tipsar om det i mitt senaste inlägg. Inga förbaskade Bloggerstruligheter längre :)

    Ljuuuuvliga blommor!

    Jättekram Annie

    SvaraRadera
  10. Men kära vännen .. hoppas du har släppt bloggeridiotin för ett tag !
    Vilka vackra bilder ! Skulle gärna vilja strosa runt i din trädgård och njuta ett slag !
    Jag får ju bara njuta av mina pappersrosor jag , ha,ha ! Dom var enkla att göra , så håll på med dem du om blogger inte ger sig ;-)
    Hoppas du hade en fin helg !
    Kramisar !

    SvaraRadera
  11. Hej! Kolla in min blogg. Jag har gjort några nya saker.:D

    SvaraRadera
  12. Vackra blomsterbilder. Önskar dig bättre lycka vid nästa inlägg. Vänliga hälsningar /linnea-maria

    SvaraRadera
  13. Hej vännen!!!
    Kikar in för att önska dig en härlig dag.Hoppas att du och din familj mår bra och att ni har det härligt ute i sommarvärmen.
    Vilka ljuvliga bilder du bjuder på.
    Ser också i din högra sidospalt.Att det var vääääldigt länge sedan jag gjorde ett nytt inlägg hos mig.
    Kanske måste jag ta itu med det. För att visa att bloggen lever och jag finns kvar ;-)
    Men det är ju så mycket roligt att göra ute, så man har knappt tid till något annat.

    Ha nu en riktigt skön dag och en fin fortsättning på veckan

    SvaraRadera
  14. Hej du kråktårtan.
    Vad kul att datorn krånglar.

    Jag blir galen på sån't. Men ibland är det lite krångel här. Har du firefox? Kramis

    SvaraRadera
  15. Hejsan!
    Åhh så fina blommer du har! Själv tycker jag det är en konst att få till det i rabetterna. Jag har inte några gröna fingrar. Så trädgården växer lite vilt just nu. Mannen har som tur lite kundskap. Synd att han nästan aldrig hinner med den bara. Jag planterar i krukor för närvarande. Nu när jag ser hur vackert man kan ha det, så känner jag att jag måste nästan ta och lära mig lite om blommor och gröna växter. Utomhus!
    Du har verkligen en jättefin blogg. Och hem och trädgård! Jag är ny här ute på blogspot. Är ute och tassar runt bland alla vackra bloggar som finns här ute. Din blogg är så tjusig och den gör mig så glad. Jag lägger dig under " bloggar som gör mig glad", inne på min lilla sida :-). Nu ska jag försöka somna om igen. God natt och jag får önska dig en riktigt skön kommande vecka!
    Kram / Åsa´s Blåbär & Mjölk.

    SvaraRadera

Blir så glad för en liten hälsning!

Välkommen Åter!